Wij zijn jouw commerciële binnendienst op afstand zodat jouw bedrijf altijd telefonisch bereikbaar is en de mail wordt beantwoord. Maar we doen veel meer dan dat!
Agenda
Wij beheren de agenda van jou of jouw accountmanagers, plannen en verplaatsen afspraken en wanneer er een afspraak niet doorgaat dan laten we dat weten.
CRM
Wij werken in jouw klantensysteem zodat alle klantgegevens gelijk up-to-date zijn.
Acquisitie
Wij zoeken en bellen de bedrijven waar jullie graag aan tafel willen komen en plannen een kennismaking.
Rapportage
Wij maken overzichten en rapportages van bijvoorbeeld verkoopresultaten, klantenlijsten en overzichten voor klanten.
Email
Wij sturen informatie naar klanten en prospects, behandelen aanvragen en beantwoorden vragen van klanten en collega’s.
Offertes
Wij behandelen aanvragen en maken offertes.
Social media
Alle content die je wil delen op social media of jouw website kunnen we maken en plaatsen.
Kun jij hulp gebruiken met de werkzaamheden zoals we hierboven hebben omschreven?
Bel ons voor een gesprek dan horen wij graag wat jou behoefte is en hoe wij daar een passende oplossing voor kunnen vinden.